logo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam posuere varius magna, ut accumsan quam pretium vel. Duis ornare felis

Hirtenstraße 19, 10178 Berlin, Germany
(+44) 871.075.0336
cortex@qodeinteractive.com

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

O co chodzi w akcji Kejter

Koordynatorem akcji jest 66projekt.pl – Studio Graficzne i (Na)Drukarnia. Firma działająca na rynku od 2001 roku. Ciesząca się zaufaniem wielu klientów. Chcemy wykorzystać nasze możliwości i doświadczenie, aby nieść pomoc psom poszkodowanym przez ludzi. Wspieramy stowarzyszenia dobroczynne zajmujące się szukaniem domów adopcyjnych dla psów ze schronisk i pseudohodowli.  Szczególnie bliskie są nam psy ras TTB, które od wielu lat towarzyszą nam w firmie. Wszystkie oczywiście adoptowane od stowarzyszeń. 

Akcją Kejter chcemy równocześnie obalać krzywdzące stereotypy o psach ras powszechnie uważanych za agresywne. To właśnie przez te stereotypy psy te nie są adoptowane tak często jak inne rasy i częściej są poddawane eutanazji w schroniskach.

Dostawa

Staramy się dostarczyć nasze produkty jak najszybciej. Działalność dobroczynna jest jednak dla nas zajęciem, którym zajmujemy się po pracy. Nie możemy więc zagwarantować Tobie ekspresowej dostawy jak w innych dużych sklepach zoologicznych. Możemy jednak zapewnić, że Twoja paczka dotrze w terminie od 4 do 7 dni roboczych, a więcej niż 100% zysków przeznaczymy na potrzeby poszkodowanych zwierząt.

Płatność

Operatorem płatności jest bramka Przelewy24 dzięki, której dokonacie bezpiecznego przelewu z wszystkich popularnych banków, w tym również blikiem.

Zwroty i reklamacje

Przysługuję Ci prawo do zwrotu towaru według prawa w Polsce. Jeśli coś poszło nie tak, po prostu zadzwoń pod numer +48 728 961 861. Przyjmiemy reklamacje i poinformujemy Cię o jej rozpatrzeniu w ciągu 2-3 dni od zgłoszenia.

  1. Termin zwrotu towaru – konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania towaru.

  2. Forma zwrotu – konsument może zwrócić towar sprzedawcy drogą pocztową, kurierem lub osobiście w sklepie. Sprzedawca ma obowiązek przyjąć towar z powrotem.

  3. Koszty zwrotu – koszty zwrotu towaru ponosi konsument, chyba że sprzedawca zgodził się na ich pokrycie.

  4. Stan towaru – towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna do sprawdzenia jego cech.

  5. Zwrot ceny – sprzedawca ma obowiązek zwrócić konsumentowi całą zapłaconą przez niego kwotę, włącznie z kosztami dostawy, w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru.